Технологія «Case study» на заняттях з «Медичної біології»

3 квітня на кафедрі фізіології і патофізіології з курсом медичної біології студенти обговорювали кейс з паразитології: «Споровики. Інфузорії. Методи діагностики протозоозів».

Доцент Бєсєдіна А.А. провела заняття з «Медичної біології», де використала кейс-технологію як навчальний метод, щоб задіяти комунікативні та творчі здібності студентів, навчити їх здобувати знання та сформувати компетентності. Під час розбору ситуаційних задач всім студентам надавалась можливість поділитися своїми думками та провести на свій розсуд аналіз, вирішення проблеми в питаннях медичної географії, морфофункціональних особливостей, циклів розвитку, шляхів зараження, патогенного впливу, діагностики, профілактики та методів лікування протозоозів. Інтерпретувати морфофізіологічні адаптації найпростіших до паразитування.

Викладачка, заслухавши виступи студентів, відбирала суперечливі думки та пропонувала більш детально їх обговорити.

Студенти навчилися ідентифікувати остаточних, проміжних, облігатних, факультативних і резервуарних хазяїв найпростіших; пояснили вплив сучасних всесвітніх міграційних процесів населення на поширеність протозойних інвазій в Україні; визначили методи лабораторної діагностики протозоозів, виходячи з локалізації та життєвих циклів найпростіших.