Забезпечення та доступність якісної шкільної освіти для підлітків є однією з цілей сталого розвитку, проголошених ООН. Саме на досягнення цієї цілі був спрямований захід організований кафедрою фізіології і патофізіологіі у середині січня для учнівської молоді м. Тростянець ЗЗСО І-ІІІ ст. № 5 Тростянецької міської ради. Ведучою заходу виступила студентка групи СМ-401 Катерина КЛИМЕНКО.
Метою зустрічі було ознайомлення школярів із платформою Labster, яка зібрала найкращі віртуальні тренажери та симуляції. Labster – це платформа для віртуальних лабораторних робіт, яка надає мож ливість вивчати наукові концепції та проводити експерименти в віртуальному середовищі. Катерина пояснила, що цей підхід має декілька переваг та може бути дуже корисним для навчання. Переваги: доступність (доступні в будь-який час та з будь-якого місця); безпечність (небезпечні складні процеси без реальних ризиків для безпеки); віртуальність (дозволяють відтворити різні біологічні процеси); реалістичність (відтворені з великою деталізацією та реалістичністю, що сприяє кращому розумінню процесів); варіативність (платформа надає багато різних сценаріїв та експериментів для вивчення різних аспектів науки), адаптивність (Labster може надавати підказки та вказівки під час виконання експериментів, що допомагає зрозуміти процес); заохочуваність (віртуальні лабораторні роботи вимагають аналіз результатів та прийняття рішень, що розвиває критичне мислення). Labster може бути цінним доповненням до традиційних методів навчання, дозволяючи студентам вивчати та експериментувати з науковими концепціями у віртуальному середовищі.
Учні разом за Катериною пройшли цікаві лабораторні роботи з біології: «Molecular Cloning», «Cell Membrane and Transport: Types of transporter proteins».
Дякуємо всім учасникам за спільну роботу, старанну працю, за теплу та дружну атмосферу!