У грудні 2016 року з метою активації діяльності викладачів щодо забезпечення якості вищої освіти, вдосконалення педагогічного процесу та поширення кращого досвіду у Сумському державному університеті було оголошено конкурс «Педагогічні інновації». Було визначено 6 номінацій Конкурсу:
- Впровадження інноваційних методів навчання в аудиторній роботі.
- Інновації в організації самостійної навчальної діяльності студентів.
- Інновації в організації наукової студентської діяльності.
- Застосування електронних засобів.
- Інновації у практично орієнтованій підготовці студентів.
- Інновації в організації додаткових освітніх послуг.
Для участі у Конкурсі науково-педагогічними працівниками та авторськими колективами було подано 84 заявки. При оцінюванні інноваційних розробок журі під головуванням першого проректора В. Д. Карпуші враховувало рівень впровадження методики, її вплив на академічну успішність та інші досягнення студентів, відповідність європейським кваліфікаційним рамкам, можливість застосування іншими кафедрами та факультетами, наявність публікацій, що відображають напрацьований педагогічний досвід.
Інноваційна розробка професора В. Ю. Гарбузової у складі авторського колективу (В. Ю. Гарбузова, В. М. Голубнича, Л. І. Гребеник, А. М. Лобода, О. О. Приходько) під назвою «Проблемно-орієнтоване навчання з використанням кейс-методу» стала переможцем у номінації «Впровадження інноваційних методів навчання в аудиторній роботі». Представлений метод є результатом участі викладачів у грантовому проекті «Впровадження інноваційних навчальних стратегій в медичній освіті та розвиток Міжнародної мережі національних навчальних центрів» програми «TEMPUS» та досвіду отриманого під час стажувань у Медичному університеті ім. Д. Твідліані (м. Тбілісі, Грузія; 5–7 травня 2014), Університеті Аристотеля (м. Солоніки, Греція; 16–20 травня 2015 року), Карагандинському державному медичному університеті (Казахстан; 2–7 жовтня 2015 року), Університеті Св. Георга (Велика Британія; 20–24 грудня 2015 року).