24 червня у Медичному інституті Сумського державного університету відбулося урочисте відкриття чотирьох аудиторій з використанням методик віртуального навчання та технологій віртуального пацієнта, одна з них – на кафедрі фізіології і патофізіології. Заходи здійснено в рамках міжнародного проекту ЕС Темпус «Впровадження інноваційних навчальних стратегій в медичній освіті та розвиток Міжнародної мережі національних навчальних центрів». Для реалізації проекту СумДУ отримав комп’ютерне та технічне обладнання на суму 28 тисяч євро.
В урочистостях з нагоди відкриття взяли участь начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Сергій Бутенко, головний лікар Сумської міської клінічної лікарні №1 Валентина Домінас, проректор СумДУ Володимир Любчак, начальник відділу міжнародних зв’язків СумДУ Костянтин Кириченко.
Як розповів директор Медичного інституту СумДУ Владислав Сміянов, реалізація пілотного проекту триває 3,5 роки (розпочався у жовтні 2012 та завершиться у січні 2016 року). Координаторами проекту є Університет ім. Аристотеля в Салоніках (Греція) та Університет Св. Георга (Великобританія). Загальна мета проекту – впровадження інноваційних навчальних стратегій в медичній освіті в країнах-партнерах (Україна, Казахстан, Грузія).
Результатами проекту стануть модернізовані медичні навчальні програми з використанням інтерактивних сценаріїв методики проблемного навчання та створення мережі медичних центрів для впровадження, контролю та управління інноваціями в сфері медичної освіти.
«Це непересічна подія для всієї медичної галузі області, – наголосив Сергій Бутенко. – Колись я навчався у цьому закладі, і мені приємно відзначити, що інститут швидко вдосконалюється, поповнюючи свою матеріально-технічну базу. Переконаний, що і надалі ми будемо продовжувати тісну співпрацю між управлінням та наукою – Сумським державним університетом, оскільки це забезпечує медичній галузі прогресивні зміни».
З 2012 року Медичний інститут СумДУ залучений до виконання освітнього проекту ТЕМПУС «Впровадження інноваційних навчальних стратегій в медичній освіті та розвиток Міжнародної мережі національних навчальних центрів». Костянтин Кириченко назвав цей проект «найпотужнішим та найуспішнішим». У СумДУ вдалося за короткий термін провести адаптацію програми навчання та інтегрувати до неї елементи проблемного навчання. «Програму 1,5-річного навчання за проблемно-орієнтованою технологією з використанням клінічних випадків (кейсів), наданих університетом Св. Георга (Великобританія) включено в 2-й і 3-й роки навчання студентів Медичного інституту», – розповів Владислав Сміянов.
Фахівці переконані – програма дозволить готувати нове покоління фахівців, які будуть досконало володіти професійними навичками, професійно зростати та адаптуватися до середовища, зможуть швидко вирішувати проблеми та оволодівати знаннями протягом життя.